Raquel
Criado Sanchez
Profesores Titulares de Universidad
Tesis doctoral
Tesis dirigidas (3)
-
An exploratory study of primary school children's writing processes in digital environments: the use of models as written corrective feedback 2021
Universidad de Murcia
-
The influence of TED talks on ESP undergrduate students' L2 motivational self system in the speaking skill: a mixed-method study 2019
Universidad de Murcia
Garcia Pinar, Aranzazu
-
Explicitness and implicitness as perceived by EFL teachers: a study based on the analysis of the explicit and implicit teaching potential of teaching materials 2017
Universidad de Murcia
Tribunales de tesis (7)
-
Vocal del tribunal
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas 2022Universidad de La Rioja
Guerra Álvarez, M Isabel
-
Vocal del tribunal
Washback to the learner: are exam preparation courses effective? 2021Universidad de Jaén
PEÑA JAENES, MARÍA VICTORIA
-
Vocal del tribunal
Engaging with cross-curricular issues through the popular culture of english-speaking countries. A didactic proposal and a study on its implementation at an official language school 2021Universidad de Jaén
SANTORO MORENO, JOSÉ MARÍA
-
Presidenta del tribunal
Sobre la competencia intercultural en el aula de inglés como lengua extranjera: concepciones, creencias y prácticas de aula reportadas por profesores de universidades públicas colombianas 2019Universidad Autónoma de Madrid
Rojas Barreto, Lisseth
-
Vocal del tribunal
A Quantative and Qualitative Analysis of Cultural Vocabulary in Second Baccalaureate EFL Textbooks 2019Universidad de La Rioja
Cifone Ponte, María Daniela
-
Vocal del tribunal
Efecto del AICLE sobre la producción escrita en estudiantes de secundaria de inglés como lengua extranjera: un estudio longitudinal 2016Universitat de les Illes Balears
Gené Gil, Maria
-
Vocal del tribunal
Posibilidades de la práctica sistemática en el tratamiento didáctico de aspectos formales en la enseñanza de idiomas. Estudio sobre sus efectos en el aprendizaje de la distinción modal en español como lengua extranjera 2011Universidad de Granada
ALONSO APARICIO, IRENE