Zuzendutako tesiak (72) Saileko kideek zuzendutako tesiak Ikusi defendatutako tesiak

2024

  1. Cognitive and Affective/Motivational Individual Differences, L2 Proficiency, and Task Complexity: Interaction Effects on L2 Written Performance

    Mellado Martínez, María Dolores

    Tesiaren zuzendaria Rosa Maria Manchon Ruiz
  2. Connected Speech Processes in Spontaneous Discourse: linking /r/, T-tapping, and Yod Coalescence in Non-Rhotic English

    Sánchez Leira, Ana María

    Tesiaren zuzendaria Jose Antonio Mompean Gonzalez
  3. Edición y estudio del manuscrito Manchester, Biblioteca de Chetham, MS Mun.A.3.127

    Pérez Guillén, Carolina

    Tesiaren zuzendaria Juan Camilo Conde Silvestre
  4. Estudio de la evidencialidad del discurso periodístico: un análisis comparativo entre China y España desde una perspectiva sociocognitiva

    Liu, Qufei

    Tesiaren zuzendaria Juan Manuel Hernandez Campoy y Juan Antonio Cutillas Espinosa
  5. La picaresca española como referente literario en los videojuegos

    Matencio Durán, David

    Tesiaren zuzendaria Francisco de Asis Florit Duran y Juan Francisco Belmonte Avila
  6. Memory, race, identity, and audio-visual experimentation in the Black British Workshops Ceddo, Black Audio film Collective, and Sankofa

    Piqueras Pérez, María

    Tesiaren zuzendaria Juan Antonio Suarez Sanchez y David Walton
  7. Sentirse en casa: domesticidades queer en el arte contemporáne

    Jiménez Leciñena, Francisco Javier

    Tesiaren zuzendaria Miguel Angel Hernandez Navarro y Juan Antonio Suarez Sanchez
  8. Sentirse en casa: domesticidades queer en el arte contemporáneo

    Jiménez Leciñena, Javier

    Tesiaren zuzendaria Miguel Angel Hernandez Navarro y Juan Antonio Suarez Sanchez
  9. The (im)possibility or interminability of translation: a cultural and literary approach to Bob Dylan's Songs. The translator as a creative agent

    Navarro Andúgar, Juan

    Tesiaren zuzendaria David Walton y Purificacion Meseguer Cutillas
  10. The self on madness: anglophone mental illness narratives in the early 21st century

    Hurtado Botella, Cristina

    Tesiaren zuzendaria Juan Antonio Suarez Sanchez
  11. The semantics of motion verbs within temporal conceptualization in English and Spanish: understanding spatial dynamic construals of time

    Illán Castillo, Rosa

    Tesiaren zuzendaria Javier Valenzuela Manzanares y Elvira Manero Richard
  12. Visions of Dystopia: Reflections on the Post-Fordist Factory in Contemporary Science-Fiction

    Rinaldi, Debora

    Tesiaren zuzendaria David Walton

2023

  1. Exploring alternate vehicles for DDL integration into teaching practices: a case for pedagogic natural language processing resources.

    Ordoñana Guillamon, Carlos

    Tesiaren zuzendaria Pascual Francisco Perez Paredes y Maria Pilar Aguado Jimenez
  2. Las construcciones expresivas desde una perspectiva cognitiva, multimodal e interlingüística: la emoción de alivio

    Casanova Martínez, Fernando

    Tesiaren zuzendaria Jose Antonio Mompean Gonzalez y Marina Ramos Caro
  3. Register and English for Specific Purposes pedagogy: English for Military Navy submariners

    Noguera Díaz, Yolanda

    Tesiaren zuzendaria Pascual Francisco Perez Paredes
  4. The effects of written corrective feedback processing conditions on L2 learners' written texts and levels of depth of processing

    McBride, Sophie

    Tesiaren zuzendaria Rosa Maria Manchon Ruiz

2022

  1. Análisis y tipificación de errores lingüísticos para una propuesta de mejora de informes médicos en español

    López Hernández, Jésica

    Tesiaren zuzendaria Angela Almela Sanchez-Lafuente y Rafael Valencia Garcia
  2. Claves para la comunicación intercultural entre España y China: un acercamiento desde la etnografía de la comunicación

    Lin, Ye

    Tesiaren zuzendaria Juan Manuel Hernandez Campoy y Juan Antonio Cutillas Espinosa
  3. Le "frañol" des immigrés espagnols dans les départements de l’Hérault, du Gard et des Bouches-du-Rhône dans les années 1960: analyse et perspectives

    Valiente Egea, Matías

    Tesiaren zuzendaria Juan Manuel Hernandez Campoy
  4. Metadiscourse use in Spanish academic writing: exploring the interface of nativeness and expertise

    Yao, Gang

    Tesiaren zuzendaria Pascual Cantos Gomez y Moises Almela Sanchez