Jose Luis
Munuera Aleman
Catedraticos de Universidad
Publicaciones (105) Publicaciones de Jose Luis Munuera Aleman
2023
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Innovation in business model as a response to the sharing economy
European journal of management and business economics, Vol. 32, Núm. 5, pp. 602-619
2022
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Exploring marketing control mechanisms from a strategy perspective
Marketing Intelligence and Planning, Vol. 40, Núm. 5, pp. 639-655
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Implicaciones de la adaptación a través de las decisiones de innovación y marca en un contexto de economía colaborativa
III Congreso Interdisciplinar de Jóvenes Investigadores 23 y 24 de septiembre de 2021
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The influence of formal and informal control on market and financial results
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 26, Núm. 1, pp. 44-60
2020
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A Study of Cognitive Results in Marketing and Finance Students
Simulation and Gaming, Vol. 51, Núm. 5, pp. 666-684
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Apuntes para una estrategia omnicanal en el retail español
D/A Retail: Distribución Actualidad, Núm. 491, pp. 60-63
2019
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Marketing Strategy: bilingual Bachelor's Degree in Business Management and Administration (BMA)
Servicio de Publicaciones
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Marketing strategy: how to design market-oriented strategies to win
Servicio de Publicaciones
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The role of relationship promoter in new product development collaboration
Industry and Innovation, Vol. 26, Núm. 1, pp. 57-77
2018
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Effects of Collaborative Communication on NPD Collaboration Results: Two Routes of Influence
Journal of Product Innovation Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 184-208
2016
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The Differential Effect of Development Speed and Launching Speed on New Product Performance: An Analysis in SMEs
Journal of Small Business Management, Vol. 54, Núm. 2, pp. 750-770
2014
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¿ES IMPORTANTE LA CREATIVIDAD EN EL DESARROLLO DE NUEVOS PRODUCTOS?
Universia Business Review, Núm. 44, pp. 72-87
2013
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El tema a investigar, las hipótesis y los canales de comunicación científica
Métodos de investigación social y de la empresa (Pirámide), pp. 89-111
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Estilos de investigación y cualidades del investigador
Métodos de investigación social y de la empresa (Pirámide), pp. 67-88
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Product quality as a formative index: Evaluating an alternative measurement approach
Journal of Product Innovation Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 380-398
2012
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Do switching costs really provide a first-mover advantage?
Marketing Intelligence and Planning, Vol. 30, Núm. 2, pp. 165-187
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Estrategias de marketing: un enfoque basado en el proceso de dirección
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC
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La revisión del conocimiento en los nuevos productos: el papel mediador de la creatividad y la velocidad al mercado
Revista española de investigación de marketing, Vol. 16, Núm. 1, pp. 59-86
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Speed to market for innovative products: Blessing or curse?
Journal of Product Innovation Management, Vol. 29, Núm. 5, pp. 751-765
2011
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La innovación en las pymes españolas: un estudio exploratorio
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 860, pp. 99-114