Maria
Sicilia Piñero
Catedraticos de Universidad
Publicaciones (86) Publicaciones de Maria Sicilia Piñero
2024
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Comparing Google reviews and TripAdvisor to help researchers select the more appropriate information source
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
2023
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Developing customer engagement through communication consistency and channel coordination
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 27, Núm. 2
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El turismo cinematográfico: Motivaciones, perfil del turista y satisfacción percibida
Cuadernos de turismo, Núm. 52, pp. 175-194
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The combined effect of front-of-package labels and influencer recommendations on food choice decisions
Appetite, Vol. 191
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What Do We Know About Influencers on Social Media? Toward a New Conceptualization and Classification of Influencers
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing (Springer International Publishing), pp. 593-622
2022
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Desarrollo de un escape room online: el entretenimiento como factor clave para el aprendizaje
Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC
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How to motivate opinion leaders to spread e-WoM on social media: monetary vs non-monetary incentives
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 16, Núm. 1, pp. 154-171
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The customer journey: a proposal of indicators to evaluate integration and customer orientation
Journal of Marketing Communications, Vol. 28, Núm. 5, pp. 528-559
2021
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Emotions and Cognitions When Reading Online Reviews: Effect on Tourism Service Image
Journal of Technology Management & Innovation, Vol. 16, Núm. 4, pp. 11-21
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Influence of emotions displayed by employees during service recovery
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 25, Núm. 3, pp. 392-408
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Marketing en redes sociales
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC
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The evaluation of the consumer journey through omnichannel integration: A proposal of indicators
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings
2020
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El escape room como elemento motivador del aprendizaje y de ayuda en la adquisición de competencias
Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020
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Integración de la estrategia de comunicación en canales propios: El caso de El Corte Inglés
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 21, pp. 8-26
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Intentional vs. unintentional influences of social media friends
Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 42
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La distribución de artículos deportivos en España: evaluación de la estrategia omnicanal del sector
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 24, Núm. 1, pp. 1-16
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La integración de los canales offline y online en la distribución de artículos deportivos en España
Distribución y consumo, Año 30, Núm. 162, pp. 86-94
2019
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Altruism and internal locus of control as determinants of the intention to participate in crowdfunding: the mediating role of trust.
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 14, Núm. 3, pp. 1-16
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Fostering brand love in Facebook brand pages
Online Information Review, Vol. 43, Núm. 5, pp. 710-727
2018
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What drives crowdfunding participation? The influence of personal and social traits
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 22, Núm. 2, pp. 163-182