Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Jose Maria Campillo Ferrer (10)

2023

  1. Editorial: Linking past, present and future: the development of historical thinking and historical competencies across different levels of education

    Frontiers in Education

  2. Implementation and analysis of a WebQuest-based teaching programme in social studies

    Teaching History to Face the World Today: Socially-Conscious Approaches, Activity Proposals and Historical Thinking Competencies (Peter Lang AG), pp. 51-71

2022

  1. Percepciones del profesorado en formación sobre la enseñanza en línea en tiempos del COVID-19 en educación primaria

    La educación globalizada: experiencias e investigaciones (Dykinson), pp. 222-230

2020

  1. CLIL teachers’ views on cognitive development in primary education

    Palgrave Communications, Vol. 6, Núm. 1

  2. Gamification in higher education: Impact on student motivation and the acquisition of social and civic key competencies

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

  3. La enseñanza de las ciencias sociales: Necesidades educativas del profesorado de Educación Primaria

    Desafíos de investigación educativa durante la pandemia COVID19 (Dykinson), pp. 311-319

  4. Percepciones del profesorado de primaria y secundaria sobre la enseñanza de la historia

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 34, Núm. 95, pp. 57-76

2019

  1. La enseñanza de ciencias sociales en educación primaria mediante el modelo de aula invertida

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 33, Núm. 94, pp. 347-362

2016

  1. Diseño y validación de un instrumento sobre CLIL en las áreas de Science y Social Science en Educación Primaria

    Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete, Vol. 31, Núm. 1, pp. 67-87