
Maria Dolores
Palazon Vidal
Profesores Titulares de Universidad
Publications (53) Maria Dolores Palazon Vidal publications
2025
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Consumers’ healthy lifestyle as a determinant of the influence of microcelebrities and microinfluencers
European journal of management and business economics, Vol. 34, Núm. 2, pp. 133-148
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Políticas de género en las marcas moda: una aproximación a través de las aplicaciones móviles
Infonomy, Vol. 3, Núm. 2
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The communication of sustainability on social media: the role of dialogical communication
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 307-332
2024
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Consumers’ healthy lifestyle as a determinant of the influence of microcelebrities and microinfluencers
European Journal of Management and Business Economics
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Integración de los canales de comunicación y ventas desde la perspectiva del empleado del establecimiento minorista
Desde el consumidor hasta la estrategia: marketing y sostenibilidad en la encrucijada del cambio (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 247-256
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The communication of sustainability on social media: the role of dialogical communication
Journal of Research in Interactive Marketing
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Un análisis sobre las App's del sector moda, ¿diseñadas para mejorar la experiencia de compra
Investigación y marketing, Núm. 160, pp. 50-53
2023
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Complaint Handling and Channel Selection in the Interactive Marketing Era
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing (Springer International Publishing), pp. 571-592
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Consumer motivations for engaging with corporate social responsibility on social media
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 27, Núm. 2
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Developing customer engagement through communication consistency and channel coordination
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 27, Núm. 2
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The combined effect of front-of-package labels and influencer recommendations on food choice decisions
Appetite, Vol. 191
2022
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Desarrollo de un escape room online: el entretenimiento como factor clave para el aprendizaje
Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC
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The customer journey: a proposal of indicators to evaluate integration and customer orientation
Journal of Marketing Communications, Vol. 28, Núm. 5, pp. 528-559
2021
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El rol del eWOM en la comunicación de RSC en redes sociales
Anagramas: Rumbos y sentidos de la comunicación, Vol. 19, Núm. 38
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Marketing en redes sociales
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC
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The evaluation of the consumer journey through omnichannel integration: A proposal of indicators
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings
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Why should you respond to customer complaints on a personal level? The silent observer's perspective
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 15, Núm. 4, pp. 661-684
2020
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Anthropomorphized vs objectified brands: which brand version is more loved?
European journal of management and business economics, Vol. 29, Núm. 2, pp. 150-165
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El escape room como elemento motivador del aprendizaje y de ayuda en la adquisición de competencias
Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020
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El impacto del cambio a la utilización de software libre en la formación en ciencias sociales
Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020