Publications (53) Maria Dolores Palazon Vidal publications

filter_list

2024

  1. Consumers’ healthy lifestyle as a determinant of the influence of microcelebrities and microinfluencers

    European Journal of Management and Business Economics

  2. Integración de los canales de comunicación y ventas desde la perspectiva del empleado del establecimiento minorista

    Desde el consumidor hasta la estrategia: marketing y sostenibilidad en la encrucijada del cambio (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 247-256

  3. The communication of sustainability on social media: the role of dialogical communication

    Journal of Research in Interactive Marketing

  4. Un análisis sobre las App's del sector moda, ¿diseñadas para mejorar la experiencia de compra

    Investigación y marketing, Núm. 160, pp. 50-53

2022

  1. Desarrollo de un escape room online: el entretenimiento como factor clave para el aprendizaje

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  2. The customer journey: a proposal of indicators to evaluate integration and customer orientation

    Journal of Marketing Communications, Vol. 28, Núm. 5, pp. 528-559

2021

  1. El rol del eWOM en la comunicación de RSC en redes sociales

    Anagramas: Rumbos y sentidos de la comunicación, Vol. 19, Núm. 38

  2. Marketing en redes sociales

    Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC

  3. The evaluation of the consumer journey through omnichannel integration: A proposal of indicators

    Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings

  4. Why should you respond to customer complaints on a personal level? The silent observer's perspective

    Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 15, Núm. 4, pp. 661-684

2020

  1. Anthropomorphized vs objectified brands: which brand version is more loved?

    European journal of management and business economics, Vol. 29, Núm. 2, pp. 150-165

  2. El escape room como elemento motivador del aprendizaje y de ayuda en la adquisición de competencias

    Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020

  3. El impacto del cambio a la utilización de software libre en la formación en ciencias sociales

    Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020