Publicaciones (20) Publicaciones de Maria Pemartin Gonzalez-Adalid

2019

  1. The role of relationship promoter in new product development collaboration

    Industry and Innovation, Vol. 26, Núm. 1, pp. 57-77

2018

  1. Effects of Collaborative Communication on NPD Collaboration Results: Two Routes of Influence

    Journal of Product Innovation Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 184-208

2017

  1. NPD collaboration in an asymmetrical investment context: A relational view

    Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 45, pp. 1-17

2010

  1. Atosa: los nuevos retos del sector juguetero

    Casos de empresas murcianas de éxito (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 171-186

2009

  1. The impact of networking practices on small firm innovativeness and performance: A multivariate approach

    International Journal of Technoentrepreneurship, Vol. 2, Núm. 2, pp. 115-133

2008

  1. Análisis de la actividad ferial en España: la perspectiva sectorial de una década (1995-2005)

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 840, pp. 51-72

  2. Networking: small firm´s gate to competitiveness

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008