Publications (21) Maria Isabel Pascual Del Riquelme Martinez publications

2024

  1. Antecedents and consequences of perceived helpfulness of extremely positive and exaggerated reviews

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 80

  2. Evaluación de la sostenibilización curricular: Utilidad, satisfacción y recomendación en la educación superior

    Innovación en acción: casos y experiencias en la docencia de ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 480-496

  3. Individuals’ resistance to saving water: the cases of Argentina and Spain

    International Journal of Water Resources Development, Vol. 40, Núm. 2, pp. 194-212

  4. Marketing con propósito: Cómo empoderar al estudiantado para impulsar el cambio sostenible a través del aprendizaje-servicio en el mundo de las ONG y los ODS

    Innovación en acción: casos y experiencias en la docencia de ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 233-252

  5. Sports icons in nation branding the interplay of motivations, culture and country attachement

    Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 61, pp. 316-327

  6. Unlocking the helpfulness of extreme and exaggerated hotel online reviews: Consumers and brand influences

    Tourism Management Perspectives, Vol. 54

2015

  1. El consumo socialmente responsable en el mercado colombiano

    Cuadernos Latinoamericanos de Administración, Vol. 11, Núm. 20