Salvador
Ruiz De Maya
Catedraticos de Universidad
Publicacions (122) Publicacions de Salvador Ruiz De Maya
2024
-
Assessing the provisions for sustainability in economics degree programmes
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 6, pp. 1156-1179
-
Decision-making processes on sustainable packaging options in the European food sector
Journal of Cleaner Production, Vol. 434
-
Prosumers and sustainable development: An international assessment in the field of renewable energy
Sustainable Futures, Vol. 7
2023
-
Casos de éxito de soluciones de digitalización en PYMES
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM (Laborum), pp. 209-243
-
Consumer motivations for engaging with corporate social responsibility on social media
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 27, Núm. 2
-
Digitalización en el área comercial
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM (Laborum), pp. 47-76
-
El rol del envase como comunicador de la sostenibilidad
Transitando hacia una producción y consumo responsables (Universidad de Oviedo), pp. 57-71
-
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM
Laborum
-
La digitalización en la PYME
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM (Laborum), pp. 17-44
-
Los servicios de transformación de marketing como generadores de bienestar en la base de la pirámide
Investigación para la mejora de la sociedad: aportaciones de los jóvenes investigadores (Dykinson), pp. 167-182
2022
-
The economics of the UN Sustainable Development Goals: does sustainability make financial sense?
DISCOVER SUSTAINABILITY
-
The influence of anthropomorphic cues in retailing: The moderating effect of the vice versus virtue products
Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 7, pp. 1322-1335
2021
-
El rol del eWOM en la comunicación de RSC en redes sociales
Anagramas: Rumbos y sentidos de la comunicación, Vol. 19, Núm. 38
-
Personal social responsibility: Scale development and validation
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 2, pp. 763-775
2020
-
Effective social marketing to improve parental intentions giving more fruits and vegetables to children
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-13
-
El escape room como elemento motivador del aprendizaje y de ayuda en la adquisición de competencias
Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020
-
El impacto del cambio a la utilización de software libre en la formación en ciencias sociales
Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020
-
Parental attitudes to childhood overweight: The multiple paths through healthy eating, screen use, and sleeping time
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-12
2018
-
The role of identification in consumers' evaluations of brand extensions
Frontiers in Psychology, Vol. 9, Núm. DEC
2017
-
Does consumer engagement affect online advertising effectiveness? An empirical evidence from Facebook campaigns
III Jornadas Doctorales Escuela Internacional de Doctorado de la Universidad de Murcia (EIDUM)