Publikationen, an denen er mitarbeitet Sergio Roman Nicolas (9)

2012

  1. Adding clicks to bricks: A study of the consequences on customer loyalty in a service context

    Electronic Commerce Research and Applications

  2. Measuring e-service quality in the context of service sites

    International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol. 5, Núm. 2, pp. 156-172

2008

  1. El valor percibido en un contexto multicanal y el efecto moderador de la frecuencia de uso y complejidad del servicio.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Efectos y resultados de la interacción del vendedor con el cliente industrial

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

2005

  1. Organisational citizenship behaviour from the service customer's perspective: A scale development and validation

    International Journal of Market Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 317-336