Grupo de Investigación Interdisciplinar: Psicología Educativa y Didáctica de la Lengua, la Literatura y las Artes
Universidad de Jaén
Jaén, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Jaén (5)
2021
-
Effects of suprasegmental awareness on learning to read in the first school years
Revista de psicodidáctica, Vol. 26, Núm. 1, pp. 28-34
-
Importance of prosodic awareness when learning how to read in primary school students
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 33, Núm. 3, pp. 505-528
2020
-
Development and validation of the DIGIGLO, a tool for assessing the digital competence of educators
British Journal of Educational Technology, Vol. 51, Núm. 6, pp. 2407-2421
-
Efecto del trabajo cooperativo en el aprendizaje de la escritura mediante la implicación familiar
ESE: Estudios sobre educación., Núm. 39, pp. 229-246
2019
-
Reading Intervention: Correlation Between Emotional Intelligence and Reading Competence in High School Students.
Revista de psicodidáctica, Vol. 24, Núm. 1