Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (35)

2023

  1. Inquiring into the exemplary spanish theses of mathematics education: Analysis of their scientific impact

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 37, Núm. 76, pp. 900-918

  2. Validation of the EPACODI-1 scale: university students’ perceptions of inclusive education

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 13, Núm. 3, pp. 642-654

2022

  1. Flipped classroom en la enseñanza universitaria

    Metodologías activas para la mejora del aprendizaje en la universidad (Dykinson), pp. 175-188

  2. La formación inicial de los maestros y maestras: aprender a enseñar a través de la aplicación de metodologías activas

    El fomento de la innovación docente como estímulo transformador del ámbito educativo en el siglo XXI (Dykinson), pp. 1389-1414

2020

  1. Percepción y prácticas docentes para una educación inclusiva

    Revista Psicologia em Pesquisa, Vol. 13, Núm. 3, pp. 26-47

2016

  1. Gender Bias in Higher Education: Spanish Doctoral Dissertations in Mathematics Education

    Journal of Hispanic Higher Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 205-220

  2. Investigación en educación matemática indexada en la base Conference Proceedings Citation Index Social Science & Humanities

    Investigación en educación matemática: Homenaje a Luis Rico (Comares), pp. 119-127

  3. The innovation approach promoted in higher education

    JETT, Vol. 7, Núm. 1, pp. 193-209

2015

  1. Apps. Accessibility and usability by people with visual disabilities

    Proceedings of the 12th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age, CELDA 2015

2013

  1. Formación del profesorado de Educación Obligatoria

    Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D

  2. Recommendation of personalized learning contents supported by semantic web technologies

    Communications in Computer and Information Science