Florentina Nicolas Conesa-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)

2023

  1. Are two heads always better than one? Comparing the effects of WCF on accuracy in low-intermediate EFL learners' individual and collaborative writing

    New Approaches to the Investigation of Language Teaching and Literature (IGI Global), pp. 37-59

  2. Overview of methodological procedures in research on written corrective feedback processing

    Research Methods in the Study of L2 Writing Processes (John Benjamins), pp. 60-81

2022

  1. A classroom-based study on the effects of WCF on accuracy in pen-and-paper versus computer-mediated collaborative writing

    Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol. 12, Núm. 4, pp. 623-650

2016

  1. Innovación docente en la enseñanza militar de formación. Prácticas Externas en el CUD de San Javier

  2. Key issues of debate about feedback on writing

    Handbook of Second and Foreign Language Writing (De Gruyter), pp. 433-452

  3. Las creencias de estudiantes universitarios sobre la escritura en Inglés

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 34, Núm. 1, pp. 51-70

2013

  1. La evolución de modelos mentales de escritura en un contexto de lengua extranjera: dinámica de objetivos y creencias

    La evolución de modelos mentales de escritura en un contexto de lengua extranjera: dinámica de objetivos y creencias