Facultad de Economía y Empresa
Centre universitaire
Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublications en collaboration avec des chercheurs de Universidad de Cantabria (21)
2021
-
Women’s Entrepreneurship 2020/21: Thriving Through Crisis
Global Entrepreneurship Research Association, London Business School, Regents Park, London NW1 4SA, UK
2020
-
Demanda de transporte de mercancías por carretera en España
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logística portuaria (Universidad de Huelva), pp. 425-433
-
Estimación de las elasticidades respecto al precio del combustible en el transporte de mercancías por carretera en Europa
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logística portuaria (Universidad de Huelva), pp. 456-464
-
Los estudios de Matemáticas en el ámbito universitario
Libro blanco de las matemáticas (Fundación Ramón Areces), pp. 95-161
-
Modelización de los accidentes en carretera
Anales de Economía Aplicada 2018: economía del transporte y logística portuaria (Universidad de Huelva), pp. 434-442
2019
-
El ahorro minorista de la banca privada española, 1900-1935
Revista de historia industrial, Núm. 75, pp. 65-95
-
Principales riesgos que afectan a las empresas
Revista de contabilidad y dirección, Núm. 28, pp. 11-26
-
Social Entrepreneur: Same or Different from the Rest?
Voluntas, Vol. 30, Núm. 3, pp. 443-459
2018
-
An investigation of the effect of electronic business on financial performance of Spanish manufacturing SMEs
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 136, pp. 355-362
-
Cognitive Determinants of Social Entrepreneurship: Variations According to the Degree of Economic Development
Journal of Social Entrepreneurship, Vol. 9, Núm. 2, pp. 154-168
2017
-
Social Media Technologies’ Use for the Competitive Information and Knowledge Sharing, and Its Effects on Industrial SMEs’ Innovation
Information Systems Management, Vol. 34, Núm. 3, pp. 291-301
2016
-
A case analysis of a product lifecycle information management framework for SMEs
International Journal of Information Management, Vol. 36, Núm. 2, pp. 240-244
-
Efectos de la utilización de la inteligencia competitiva en pymes industriales
Intangible Capital, Vol. 12, Núm. 4, pp. 923-941
-
Financiación de la internacionalización y valoración de proyectos de IDE
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 116, pp. 8-13
2015
-
Application of CRM 2.0 in Spanish public administration: Identifying practical results
Mobile Computing and Wireless Networks: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1655-1673
-
Effective implementation of an interuniversity e-learning initiative
E-Learning 2.0 Technologies and Web Applications in Higher Education (IGI Global), pp. 273-293
2014
-
A virtual campus for E-learning inclusion: The case of SVC-G9
Journal of Universal Computer Science, Vol. 20, Núm. 2, pp. 240-253
-
Application of CRM 2.0 in Spanish public administration: Identifying practical results
Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1228-1246
-
Determinants of Web 2.0 technologies for knowledge sharing in SMEs
Service Business, Vol. 8, Núm. 3, pp. 425-438
2013
-
Application of CRM 2.0 in Spanish public administration: Identifying practical results
IT in the Public Sphere: Applications in Administration, Government, Politics, and Planning (IGI Global), pp. 47-67