Publicaciones (177) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A Handful of Details to Ensure the Experimental Reproducibility on the FORCED Running Wheel in Rodents: A Systematic Review

    Frontiers in Endocrinology, Vol. 12

  2. A Reliability Generalization Meta-analysis of the Dimensional Obsessive-Compulsive Scale

    Psicothema, Vol. 33, Núm. 3, pp. 481-489

  3. A psychophysiological approach to fear appeals. Autonomic, subjective and behavioral responses to health promotion messages

    Anales de psicología, Vol. 37, Núm. 3, pp. 412-423

  4. Accuracy, inter-unit reliability and comparison between GPS and UWB-based tracking systems for measuring centripetal force during curvilinear locomotion

    Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part P: Journal of Sports Engineering and Technology, Vol. 235, Núm. 3, pp. 237-248

  5. Acoso escolar. Análisis y propuestas de intervención Master universitario en Psicología de la Educación

    Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia

  6. Adaptación de las experiencias didácticas para la virtualización del proceso de enseñanza-aprendizaje en la era de la covid-19

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 945-964

  7. Adquisición de competencias profesionales en el ámbito de la promoción de la salud de las personas mayores frente a la COVID- 19

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1781-1798

  8. Analysis of quality of life and nutritional status in elderly patients with dysphagia in order to prevent hospital admissions in a COVID-19 pandemic

    Life, Vol. 11, Núm. 1, pp. 1-16

  9. Analysis of speech rhythm and heart rate as indicators of stress on student interpreters

    Perspectives: Studies in Translation Theory and Practice, Vol. 29, Núm. 4, pp. 591-607

  10. Angina Pectoris Associated with Arterial air Embolism After Lung Biopsy

    Archivos de Bronconeumologia, Vol. 57, Núm. 1, pp. 71

  11. Approaches and Study Skills Inventory for Students: Comparación de las propiedades psicométricas entre las versiones de lápiz-papel y online en estudiantes universitarios

    Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 4, Núm. 61, pp. 165-175

  12. Aprendizaje-servicio universitario para el video análisis de la motivación del alumnado de Educación Primaria

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  13. Are the current cardiac rehabilitation programs optimized to improve cardiorespiratory fitness in patients? A meta-analysis

    Journal of Aging and Physical Activity, Vol. 29, Núm. 2, pp. 327-342

  14. Assessing math anxiety in elementary schoolchildren through a Spanish version of the Scale for Early Mathematics Anxiety (SEMA)

    PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 8 August

  15. Association between symptoms of sleep apnea and problem behaviors in young adult twins and siblings

    Psychological Medicine, Vol. 51, Núm. 7, pp. 1175-1182

  16. Attentional function in fibromyalgia and rheumatoid arthritis

    PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 1 January

  17. Attitudes toward school violence against lgbtqia+. A qualitative study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21

  18. Audio Described vs. Audiovisual Porn: Cortisol, Heart Rate and Engagement in Visually Impaired vs. Sighted Participants

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  19. Aula invertida y aprendizaje cooperativo para el desarrollo de competencias en Educación Superior

    Investigación educativa ante los actuales retos migratorios (Dykinson), pp. 518-531

  20. Autonomic, hormonal, and subjective responses to a modified version of the TSST: a pilot study

    Anales de psicología, Vol. 37, Núm. 3, pp. 424-431