Centro académico
Facultad de Psicología y Logopedia
Publicaciones (177) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
A Handful of Details to Ensure the Experimental Reproducibility on the FORCED Running Wheel in Rodents: A Systematic Review
Frontiers in Endocrinology, Vol. 12
-
A Reliability Generalization Meta-analysis of the Dimensional Obsessive-Compulsive Scale
Psicothema, Vol. 33, Núm. 3, pp. 481-489
-
A psychophysiological approach to fear appeals. Autonomic, subjective and behavioral responses to health promotion messages
Anales de psicología, Vol. 37, Núm. 3, pp. 412-423
-
Accuracy, inter-unit reliability and comparison between GPS and UWB-based tracking systems for measuring centripetal force during curvilinear locomotion
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part P: Journal of Sports Engineering and Technology, Vol. 235, Núm. 3, pp. 237-248
-
Acoso escolar. Análisis y propuestas de intervención Master universitario en Psicología de la Educación
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia
-
Adaptación de las experiencias didácticas para la virtualización del proceso de enseñanza-aprendizaje en la era de la covid-19
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 945-964
-
Adquisición de competencias profesionales en el ámbito de la promoción de la salud de las personas mayores frente a la COVID- 19
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1781-1798
-
Analysis of quality of life and nutritional status in elderly patients with dysphagia in order to prevent hospital admissions in a COVID-19 pandemic
Life, Vol. 11, Núm. 1, pp. 1-16
-
Analysis of speech rhythm and heart rate as indicators of stress on student interpreters
Perspectives: Studies in Translation Theory and Practice, Vol. 29, Núm. 4, pp. 591-607
-
Angina Pectoris Associated with Arterial air Embolism After Lung Biopsy
Archivos de Bronconeumologia, Vol. 57, Núm. 1, pp. 71
-
Approaches and Study Skills Inventory for Students: Comparación de las propiedades psicométricas entre las versiones de lápiz-papel y online en estudiantes universitarios
Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 4, Núm. 61, pp. 165-175
-
Aprendizaje-servicio universitario para el video análisis de la motivación del alumnado de Educación Primaria
Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021
-
Are the current cardiac rehabilitation programs optimized to improve cardiorespiratory fitness in patients? A meta-analysis
Journal of Aging and Physical Activity, Vol. 29, Núm. 2, pp. 327-342
-
Assessing math anxiety in elementary schoolchildren through a Spanish version of the Scale for Early Mathematics Anxiety (SEMA)
PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 8 August
-
Association between symptoms of sleep apnea and problem behaviors in young adult twins and siblings
Psychological Medicine, Vol. 51, Núm. 7, pp. 1175-1182
-
Attentional function in fibromyalgia and rheumatoid arthritis
PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 1 January
-
Attitudes toward school violence against lgbtqia+. A qualitative study
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21
-
Audio Described vs. Audiovisual Porn: Cortisol, Heart Rate and Engagement in Visually Impaired vs. Sighted Participants
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Aula invertida y aprendizaje cooperativo para el desarrollo de competencias en Educación Superior
Investigación educativa ante los actuales retos migratorios (Dykinson), pp. 518-531
-
Autonomic, hormonal, and subjective responses to a modified version of the TSST: a pilot study
Anales de psicología, Vol. 37, Núm. 3, pp. 424-431