Maria Antonia Candelaria
Alonso Fuentes
Profesor Contratado Doctor Tipo a (Dei)
Nicanor
Morales Delgado
Nicanor Morales Delgado-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)
2020
-
Aprendizaje colaborativo en odontología conservadora mediante el uso de la lluvia de ideas como recurso educativo
Revista Española de Educación Médica, Vol. 1, Núm. 2, pp. 90-104
-
El aprendizaje basado en problemas como estrategia didáctica en el diseño de prácticas de Laboratorio Clínico y Biomédico
Revista Española de Educación Médica, Vol. 1, Núm. 2, pp. 105-121
-
Hypothalamic Crh/Avp, Plasmatic Glucose and Lactate Remain Unchanged During Habituation to Forced Exercise
Frontiers in Physiology, Vol. 11
-
Netrin-1/DCC Signaling Differentially Regulates the Migration of Pax7, Nkx6.1, Irx2, Otp, and Otx2 Cell Populations in the Developing Interpeduncular Nucleus
Frontiers in Cell and Developmental Biology, Vol. 8
-
Sex and Time-of-Day Impact on Anxiety and Passive Avoidance Memory Strategies in Mice
Frontiers in Behavioral Neuroscience, Vol. 14
-
Verapamil and Alzheimer’s Disease: Past, Present, and Future
Frontiers in Pharmacology, Vol. 11
2019
-
Uso del videojuego ImmuneQuest para aumentar la motivación y el aprendizaje proactivo del alumnado en un Ciclo Formativo de Laboratorio Clínico y Biomédico
Revisión e innovación en la actuación de los profesionales de la salud: Volumen III (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 213-220
2015
-
Exploring Brain Genoarchitecture by single and double chromogenic in situ hybridization (ISH) and immunohistochemistry (IHC) in whole-mount embryos
In Situ Hybridization Methods (Springer New York), pp. 61-82
-
Exploring Brain Genoarchitecture by single and double chromogenic in situ hybridization (ISH) and immunohistochemistry (IHC) on cryostat, paraffin, or floating sections
In Situ Hybridization Methods (Springer New York), pp. 83-107