Theses Committees (9)

  1. Chair of the Committee

    La idiomaticidad en el trastorno del espectro autista (TEA): el proceso de enseñanza-aprendizaje de unidades fraseológicas idiomáticas en alumnado de educación secundaria con TEA de grado 1 2024

    Universidad de Murcia

    Huéscar Villa, Myriam

  2. Committee Member

    The empowerment of perceptual learning styles with the use of social media in the university foreign language classroom 2022

    Universitat Jaume I

    Gargallo Camarillas, Noelia

  3. Chair of the Committee

    English in Spanish and Polish advertising: the impact of non-translation and code-switching on the receiver’s attitudes and preferences 2021

    Universidad de Murcia

    Nowak, Katarzyna Anna

  4. Chair of the Committee

    Los rasgos de la oralidad fingida y su tratamiento en la traducción de textos dramáticos en español, italiano e inglés 2020

    Universidad de Murcia

    Buendia Alcaraz, Antonia

  5. Committee Member

    Didáctica de la traducción de la terminología jurídica en textos normativos y jurisprudenciales (inglés-español, francés-español) 2016

    Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

    Macías Otón, Elena

  6. Chair of the Committee

    Interpretación en el contexto educativo: la comunicación docentes-padres extranjeros 2015

    Universidad de Murcia

    Foulquie Rubio, Ana Isabel

  7. Secretary of the Committee

    La traducción del discurso ideológico en la España de Franco 2014

    Universidad de Murcia

    Meseguer Cutillas, Purificación

  8. Committee Member

    Learning Styles and Reading Modes in the Development of Language Learning Autonomy through "Cybertasks" 2013

    Universitat Jaume I

    Girón García, Carolina

  9. Committee Member

    Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreing Language and Their Effects on Learning: a Quasi-Experimental Study.'Patrones de secuenciación de actividades en la enseñanza del inglés como lengua extranjera y su incidencia en el aprendizaje : estudio cuasi-experimental 2008

    Universidad de Murcia

    Criado, Raquel