Comunicación Social, Cultura y Tecnología
![Foto de Comunicación Social, Cultura y Tecnología](/img/grupo.png)
![Foto de Universitat d'Alacant](/img/noimage_org.png)
Universitat d'Alacant
Alicante, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universitat d'Alacant (5)
2024
-
Analysing the influence of Universities’ content strategy on the level of engagement on social media
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 1, pp. 41-60
2018
-
Creación de marca turística a través de la ficción audiovisual: del discurso persuasivo a la experiencia inducida. El caso de Benidorm, 1960-2016
Estudis de cinema i audiovisual: historiografia, arxius, turisme i territori, publicitat i indústria : Eivissa 6, 7 i 8 de novembre de 2017
2014
-
ETHICS, GENDER AND PROFESSIONAL ACCULTURATION IN ADVERTISING STUDIES: TEACHING RESEARCH
INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
2013
-
El “Plan Director para la convivencia y mejora de la seguridad escolar” y sus estrategias de desarrollo en las redes sociales
Vivat Academia, Núm. 123, pp. 81-93
2007
-
Four Dimensions of Journalistic Convergence: A preliminary approach to current media trends at Spain
8th International Symposium on Online Journalism (web)