TRENDENLAB: Grupo de Investigación en Comunicación Corporativa y Consumo
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (7)
2022
-
Hitos turísticos urbanos y su representación en las producciones audiovisuales: el caso de España (2000–2021)
BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 95
2018
-
Media Aesthetics: Two Examples in the Spanish Art
Arte y políticas de identidad, Núm. 18, pp. 127-146
2016
-
A brief analysis of digital journalism in Spain and its direction
Journal of Applied Journalism & Media Studies, Vol. 5, Núm. 3, pp. 345-364
-
The Spanish housing bubble (1997-2006) through discursive mechanisms of advertising
Revista Mediacao, Vol. 18, Núm. 22, pp. 29-49
2011
-
A philosophic contribution to the ecological public opinion
Javnost, Vol. 18, Núm. 4, pp. 39-54
2010
-
Presentación - La cultura de las imágenes.
Siranda. Revista de Estudios Culturales, Teoría de los Medios e Innovación Tecnológica., pp. 1-3
2007
-
Four Dimensions of Journalistic Convergence: A preliminary approach to current media trends at Spain
8th International Symposium on Online Journalism (web)