Publications (117) Publications auxquelles un chercheur a participé

2008

  1. A stable network as a source of entrepreneurial opportunities: The Rothschilds in Spain, 1835-1931

    Business History, Vol. 50, Núm. 2, pp. 163-184

  2. Adolescents' influence in family meal decisions

    Appetite, Vol. 51, Núm. 3, pp. 646-653

  3. An assessment of advanced mobile services acceptance: Contributions from TAM and diffusion theory models

    Information and Management, Vol. 45, Núm. 6, pp. 359-364

  4. An examination of the interrelationships between self-esteem, others' expectations, family support, learning approaches and academic achievement

    Studies in Higher Education, Vol. 33, Núm. 2, pp. 127-138

  5. An example of creative accounting in public sector: The private financing of infrastructures in Spain

    Critical Perspectives on Accounting, Vol. 19, Núm. 7, pp. 963-986

  6. Analyzing collaborative technologies' effect on performance through intranet use orientations

    Journal of Enterprise Information Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 39-51

  7. Analyzing e-business value creation from a resource-based perspective

    International Journal of Information Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 49-60

  8. Antecedentes del rendimiento académico: aplicación a la docencia en marketing

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 12, Núm. 2, pp. 7-24

  9. Análisis de la actividad ferial en España: la perspectiva sectorial de una década (1995-2005)

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 840, pp. 51-72

  10. Análisis de las decisiones del expositor ferial e influencia en los resultados obtenidos

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 840, pp. 73-92

  11. Análisis del efecto de la cultura y el compromiso en el resultado de los nuevos productos internacionales

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 842, pp. 157-176

  12. Análisis sectorial de la exposición al riesgo de interés de las empresas españolas

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 841, pp. 135-148

  13. Aproximaciones al concepto de conciencia: conciencia fiscal y conciencia ecológica

    Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española de Asociaciones de Psicología, Vol. 61, Núm. 4, pp. 425-440

  14. Apuntes sobre la innovación y el desarrollo de los nuevos productos en España y Murcia

    Gestión: revista de economía, Núm. 44, pp. 11-19

  15. Are companies that implement TQM better learning organisations? An empirical study

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 19, Núm. 11, pp. 1101-1115

  16. Are there threshold effects in the stock price-dividend relation?: the case of the US stock market, 1871-2004

    Applied financial economics, Vol. 18, Núm. 19, pp. 1533-1537

  17. Asociacionismo, gremios y restricciones corporativas en la España medieval (siglos XIII-XV)

    Investigaciones de Historia Económica = Economic History Research, Vol. 4, Núm. 10, pp. 9-34

  18. Beyond the Balassa-Samuelson effect in some new member states of the European Union

    Economic Systems, Vol. 32, Núm. 1, pp. 17-32

  19. Brand communities on the internet: A case study of Coca-Cola's Spanish virtual community

    Corporate Communications, Vol. 13, Núm. 3, pp. 255-270

  20. Building online brands through brand alliances in internet

    European Journal of Marketing, Vol. 42, Núm. 9-10, pp. 954-976