Centro académico
Facultad de Economía y Empresa
Publicaciones (117) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2008
-
A stable network as a source of entrepreneurial opportunities: The Rothschilds in Spain, 1835-1931
Business History, Vol. 50, Núm. 2, pp. 163-184
-
Adolescents' influence in family meal decisions
Appetite, Vol. 51, Núm. 3, pp. 646-653
-
An assessment of advanced mobile services acceptance: Contributions from TAM and diffusion theory models
Information and Management, Vol. 45, Núm. 6, pp. 359-364
-
An examination of the interrelationships between self-esteem, others' expectations, family support, learning approaches and academic achievement
Studies in Higher Education, Vol. 33, Núm. 2, pp. 127-138
-
An example of creative accounting in public sector: The private financing of infrastructures in Spain
Critical Perspectives on Accounting, Vol. 19, Núm. 7, pp. 963-986
-
Analyzing collaborative technologies' effect on performance through intranet use orientations
Journal of Enterprise Information Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 39-51
-
Analyzing e-business value creation from a resource-based perspective
International Journal of Information Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 49-60
-
Antecedentes del rendimiento académico: aplicación a la docencia en marketing
Revista española de investigación de marketing, Vol. 12, Núm. 2, pp. 7-24
-
Análisis de la actividad ferial en España: la perspectiva sectorial de una década (1995-2005)
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 840, pp. 51-72
-
Análisis de las decisiones del expositor ferial e influencia en los resultados obtenidos
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 840, pp. 73-92
-
Análisis del efecto de la cultura y el compromiso en el resultado de los nuevos productos internacionales
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 842, pp. 157-176
-
Análisis sectorial de la exposición al riesgo de interés de las empresas españolas
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 841, pp. 135-148
-
Aproximaciones al concepto de conciencia: conciencia fiscal y conciencia ecológica
Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española de Asociaciones de Psicología, Vol. 61, Núm. 4, pp. 425-440
-
Apuntes sobre la innovación y el desarrollo de los nuevos productos en España y Murcia
Gestión: revista de economía, Núm. 44, pp. 11-19
-
Are companies that implement TQM better learning organisations? An empirical study
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 19, Núm. 11, pp. 1101-1115
-
Are there threshold effects in the stock price-dividend relation?: the case of the US stock market, 1871-2004
Applied financial economics, Vol. 18, Núm. 19, pp. 1533-1537
-
Asociacionismo, gremios y restricciones corporativas en la España medieval (siglos XIII-XV)
Investigaciones de Historia Económica = Economic History Research, Vol. 4, Núm. 10, pp. 9-34
-
Beyond the Balassa-Samuelson effect in some new member states of the European Union
Economic Systems, Vol. 32, Núm. 1, pp. 17-32
-
Brand communities on the internet: A case study of Coca-Cola's Spanish virtual community
Corporate Communications, Vol. 13, Núm. 3, pp. 255-270
-
Building online brands through brand alliances in internet
European Journal of Marketing, Vol. 42, Núm. 9-10, pp. 954-976