Publicacions en què col·labora amb Carlota Lorenzo Romero (44)

2021

  1. An explanatory model of the ecotourists behaviour: Management strategies for tourism sector

    E a M: Ekonomie a Management, Vol. 24, Núm. 3, pp. 224-238

2017

  1. Factores de comportamiento ecológico de los ecoturistas españoles y chilenos, un análisis transcultura

    Documentos de Trabajo. Seminario Permanente de Ciencias Sociales, Núm. 12

2016

  1. Analyzing the user behavior toward electronic commerce stimuli

    Frontiers in Behavioral Neuroscience, Vol. 10, Núm. NOV

  2. Análisis de la demanda turística en España

    La actividad turística española en 2014: Edición 2015 (Madrid : Síntesis : AECIT), pp. 39-48

  3. Análisis de la demanda turística en España

    La actividad turística española en 2015: (edición 2016) (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 35-44

  4. Cultural influence on the adoption of social networking sites

    International Journal of Market Research, Vol. 58, Núm. 2, pp. 277-300

  5. Internet and User-Generated Content Versus High Street Travel Agencies: A Latent Gold Segmentation in the Context of Italy

    Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 25, Núm. 2, pp. 197-217

  6. Turismo sostenible: Un análisis multipaís de los factores de comportamiento ecológico de los ecoturistasespañoles y chilenos

    Documentos de Trabajo. Seminario Permanente de Ciencias Sociales, Núm. 11

2014

  1. Adoption of social networking sites by Italian

    Information Systems and e-Business Management, Vol. 12, Núm. 2, pp. 165-187

  2. Application of social media tools by retailers

    Cyber Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 941-962