Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (91)

2024

  1. A systematic review to evaluate the risk of bias of meta-analyses reporting experimental educational interventions focused on academic performance

    Cogent Education, Vol. 11, Núm. 1

  2. Can performance indicators and skydiving experience prognosticate competitive state anxiety in elite paratroopers?

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 1, pp. 23-36

  3. Medidas inclusivas desde la orientación académica y profesional

    Universidad, educación afectivo-sexual, corporal y de género: Investigación, formación e innovación (Editorial Universidad de Granada), pp. 9-19

  4. Niveles de resiliencia en función del sexo en la universidad: Implicaciones educativas

    Universidad, educación afectivo-sexual, corporal y de género: Investigación, formación e innovación (Editorial Universidad de Granada), pp. 20-28

  5. ODS y la atención a enfermedades raras desde el sistema educativo

    Los objetivos de desarrollo sostenible: Problemas y retos para una agenda multidisciplinar : Libro de Actas : Congreso Internacional “Los Objetivos de Desarrollo Sostenible : Problemas y retos para una agenda multidisciplinar”, Lisboa - Badajoz, 29-30 de junio de 2022 (Reunión virtual)

  6. Spanish adaptation of the perinatal grief intensity scale

    Journal of Reproductive and Infant Psychology

  7. Understanding the Link: Emotional Attention in Italian Families and Children’s Social Development

    International Journal of Mental Health Promotion, Vol. 26, Núm. 9, pp. 709-718

2022

  1. A vigilance decrement comes along with an executive control decrement: Testing the resource-control theory

    Psychonomic Bulletin and Review, Vol. 29, Núm. 5, pp. 1831-1843

  2. Attitudes toward Transsexuality, Empathy, and Bullying in Young Population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 7

  3. Emotional Strengths and Difficulties in Italian Adolescents: Analysis of Adaptation through the SDQ

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 10

  4. Influencia del mindfulness en la autoeficacia percibida en universitarios

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 191-198

  5. Mathematical Abilities in School-Aged Children: A Structural Magnetic Resonance Imaging Analysis With Radiomics

    Frontiers in Neuroscience, Vol. 16