Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (90)

2024

  1. A systematic review to evaluate the risk of bias of meta-analyses reporting experimental educational interventions focused on academic performance

    Cogent Education, Vol. 11, Núm. 1

  2. Can performance indicators and skydiving experience prognosticate competitive state anxiety in elite paratroopers?

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 1, pp. 23-36

  3. Medidas inclusivas desde la orientación académica y profesional

    Universidad, educación afectivo-sexual, corporal y de género: Investigación, formación e innovación (Editorial Universidad de Granada), pp. 9-19

  4. Niveles de resiliencia en función del sexo en la universidad: Implicaciones educativas

    Universidad, educación afectivo-sexual, corporal y de género: Investigación, formación e innovación (Editorial Universidad de Granada), pp. 20-28

  5. ODS y la atención a enfermedades raras desde el sistema educativo

    Los objetivos de desarrollo sostenible: Problemas y retos para una agenda multidisciplinar : Libro de Actas : Congreso Internacional “Los Objetivos de Desarrollo Sostenible : Problemas y retos para una agenda multidisciplinar”, Lisboa - Badajoz, 29-30 de junio de 2022 (Reunión virtual)

  6. Spanish adaptation of the perinatal grief intensity scale

    Journal of Reproductive and Infant Psychology

  7. Understanding the Link: Emotional Attention in Italian Families and Children’s Social Development

    International Journal of Mental Health Promotion, Vol. 26, Núm. 9, pp. 709-718

2022

  1. Attitudes toward Transsexuality, Empathy, and Bullying in Young Population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 7

  2. Emotional Strengths and Difficulties in Italian Adolescents: Analysis of Adaptation through the SDQ

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 10

  3. Influencia del mindfulness en la autoeficacia percibida en universitarios

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 191-198

  4. Mathematical Abilities in School-Aged Children: A Structural Magnetic Resonance Imaging Analysis With Radiomics

    Frontiers in Neuroscience, Vol. 16

  5. Perfectionism, Catastrophic Thoughts, and History of Injuries: Relevance for Psychological Vulnerability in Young Spanish Athletes

    Looking for a Perfect World: Empirical and Applied Lines (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 1-14