Daniel
Jimenez Jimenez
Publicaciones (113) Publicaciones de Daniel Jimenez Jimenez
2024
-
Effects of open climate on innovation radicality in SMEs: relevance of hidden innovation
European Journal of Innovation Management, Vol. 27, Núm. 1, pp. 43-68
-
ICT training, digital transformation and company performance: an empirical study
European Journal of Innovation Management
-
Is training a green innovation driver? The mediating role of knowledge acquisition
Journal of Knowledge Management, Vol. 28, Núm. 2, pp. 463-483
-
Performing in green: towards eco-innovation through agility and customer involvement
Journal of Organizational Change Management, Vol. 37, Núm. 3, pp. 641-658
2023
-
Does culture matter for the EFQM model application?
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 34, Núm. 3-4, pp. 440-467
-
Effects of the UNE 166.002 standards on the incremental and radical product innovation and organizational performance
European Journal of Innovation Management
-
Effects of the organizational culture and knowledge exploration and exploitation on results in the EFQM model framework
Journal of Knowledge Management, Vol. 27, Núm. 6, pp. 1607-1636
-
Product and business process innovation, competitive advantage and export performance
Multinational Business Review, Vol. 31, Núm. 4, pp. 545-564
2022
-
Analysing the impact of organisation’s dual mission on the development of social projects and innovation
Journal of Organizational Change Management, Vol. 35, Núm. 3, pp. 651-665
-
Does EFQM enhance learning and innovation?
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 33, Núm. 7-8, pp. 727-751
-
Organisational agility, environmental knowledge and green product success
Journal of Knowledge Management, Vol. 26, Núm. 9, pp. 2440-2462
-
Recessions and external imbalances
Cuadernos económicos de ICE, Núm. 103, pp. 205-235
-
The role of human resource practices in the implementation of digital transformation
International Journal of Manpower, Vol. 43, Núm. 2, pp. 395-410
2021
-
10 casos de éxito en innovación de empresas murcianas
Servicio de Publicaciones
-
An Integrative View of Knowledge Processes and a Learning Culture for Ambidexterity: Toward Improved Organizational Performance in the Banking Sector
IEEE Transactions on Engineering Management, Vol. 68, Núm. 2, pp. 408-417
-
Barómetro de Innovación 2020
coord.
Servicio de Publicaciones
-
Especialización inteligente en la Región de Murcia: análisis del sector agroalimentario
dir.
Servicio de Publicaciones
-
Estrategia, sostenibilidad y resultados: la innovación en las empresas del sector agroalimentario de la Región de Murcia
Servicio de Publicaciones
-
Innovación y exportación: claves para el éxito de la empresa: aplicación a las empresas de la Región de Murcia
dir.
Servicio de Publicaciones
-
La inversión en competencias digitales en España: una oportunidad histórica
Unión General de Trabajadores, UGT