Maria Del Carmen
Alarcon Del Amo
Catedraticos de Universidad
Publicaciones (83) Publicaciones de Maria Del Carmen Alarcon Del Amo
2024
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Assessing the provisions for sustainability in economics degree programmes
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 6, pp. 1156-1179
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Do sustainability motivations drive satisfaction and engagement in the sharing economy, or is it just price and convenience? Some answers in a collaborative housing context
Journal of Hospitality and Tourism Insights, Vol. 7, Núm. 1, pp. 291-311
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Is tourist accommodation homogeneous? An analysis of the adults-only category through a three-step approach
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 19, Núm. 2, pp. 284-296
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Prosumers and sustainable development: An international assessment in the field of renewable energy
Sustainable Futures, Vol. 7
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Unveiling the dynamics of exporting firms: How social media shapes export costs and relationships
International Business Review, Vol. 33, Núm. 5
2023
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A latent approach in the fashion retailing context: segmenting co-creator users
Fashion and Textiles, Vol. 10, Núm. 1
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Casos de éxito de soluciones de digitalización en PYMES
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM (Laborum), pp. 209-243
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Digitalización en el área comercial
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM (Laborum), pp. 47-76
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Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM
Laborum
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Fomentando la innovación en la educación superior: Análisis de las percepciones delos estudiantes al abordar los ODS a través de trabajos en grupo
Innovación en la formación docente y en el desarrollo de competencias en el aprendizaje de las ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 670-687
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Heterogeneous attitudes and behaviors in relation to participation in the ecotourism: Do customer segments play a role?
Heliyon, Vol. 9, Núm. 7
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Integración de los objetivos de desarrollo sostenible y la agenda 2030 en el contexto de las asignaturas de marketing: Un enfoque para la sostenibilidad empresarial
Innovación en la formación docente y en el desarrollo de competencias en el aprendizaje de las ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 721-737
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La digitalización en la PYME
Estímulo de la demanda tecnológica para la aceleración tecnológica y apoyo a los sectores estratégicos de la Región de Murcia en el marco de la OFICINA ACELERA PYME - Región de Murcia de CTM (Laborum), pp. 17-44
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Variation of Customer Performance Influence on IMC Outcomes in Different Size Companies in Inter-Country Context: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 349-350
2022
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Co-Assessment and self-Assessment as types of evaluation in an online and offline blended learning
International Conference on Higher Education Advances
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Consumers’ Environmental Sustainability Perceptions on Their Attitude: The Moderating Effect of Price: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 55-56
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The use of WhatsApp groups in the learning process
Nuevas corrientes de la innovación en la universidad (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 43-51
2021
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Adopció i ús dels grups de WhatsApp en el procés d'aprenentatge
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 5
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An explanatory model of the ecotourists behaviour: Management strategies for tourism sector
E a M: Ekonomie a Management, Vol. 24, Núm. 3, pp. 224-238
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Inter-Country Customer-Perspective Analysis of Strategic Antecedents and Consequences for Post-Purchase Behaviour in Integrated Marketing Communications (IMC)
Journal of International Consumer Marketing, Vol. 33, Núm. 1, pp. 68-83