Maria de Los Angeles
Navarro Bailon
Profesor Permanente Laboral
Shintaro
Okazaki
Publicaciones en las que colabora con Shintaro Okazaki (8)
2019
-
The curious versus the overwhelmed: Factors influencing QR codes scan intention
Journal of Business Research, Vol. 99, pp. 498-506
2015
-
Responses when the earth trembles: The impact of community awareness campaigns on protective behavior
Journal of Public Policy and Marketing, Vol. 34, Núm. 1, pp. 4-18
2013
-
Assessing gender differences in 'quick response' code loyalty promotion acceptance
Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 12, pp. 1165-1177
-
Cross-media integration of QR code: A preliminary exploration
Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 14, Núm. 2, pp. 137-148
2012
-
Marketing social para la prevención de desastres naturales: una teoría fundamentada para campañas de sensibilización ante los terremotos
Investigación y marketing, Núm. 115, pp. 52-59
-
Privacy concerns in quick response code mobile promotion: The role of social anxiety and situational involvement
International Journal of Electronic Commerce
-
Who's Afraid of Ubiquitous Promotion?: Exploring the Effects of Privacy Concerns
Advances in Advertising Research (Wiesbaden, GW : Gabler, 2010-2012), pp. 233-245
2011
-
¿Cómo recuperar clientes inactivos?: Evaluación de la eficacia de los códigos QR en campañas de fidelización
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 123-140