Shintaro Okazaki-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)

2019

  1. The curious versus the overwhelmed: Factors influencing QR codes scan intention

    Journal of Business Research, Vol. 99, pp. 498-506

2015

  1. Responses when the earth trembles: The impact of community awareness campaigns on protective behavior

    Journal of Public Policy and Marketing, Vol. 34, Núm. 1, pp. 4-18

2013

  1. Assessing gender differences in 'quick response' code loyalty promotion acceptance

    Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 12, pp. 1165-1177

  2. Cross-media integration of QR code: A preliminary exploration

    Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 14, Núm. 2, pp. 137-148

2011

  1. ¿Cómo recuperar clientes inactivos?: Evaluación de la eficacia de los códigos QR en campañas de fidelización

    Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 123-140