Institutional Assessment, Accreditation, Competences and Teaching-Learning in the EHEA
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Granada (12)
2024
-
A systematic review to evaluate the risk of bias of meta-analyses reporting experimental educational interventions focused on academic performance
Cogent Education, Vol. 11, Núm. 1
-
Representación curricular de la orientación y acción tutorial en el máster de Formación del Profesorado
Educar, Vol. 60, Núm. 1, pp. 103-118
2023
-
Determinantes académicos y motivacionales en función del género del alumnado de Formación Profesional
Revista de educación, Núm. 399, pp. 11-38
2022
-
Academic self-efficacy and future work skills in unaccompanied foreign minors: structural equation analysis according to residence time
European Journal of Social Work, Vol. 25, Núm. 4, pp. 681-695
-
Exploring Inequality Through Service Learning in Higher Education: A Bibliometric Review Study
Frontiers in Psychology, Vol. 13
2021
-
Spanish Dentists’ Awareness, Knowledge, and Practice Regarding COVID-19: A Multiple Regression Analysis
International Dental Journal, Vol. 71, Núm. 6, pp. 530-539
2020
-
Academic self-efficacy in unaccompanied foreign minors: Structural equation modelling according to schooling
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Aprendizaje a través de metodologías activas: gamificación, escape room y flipped learning para la atención a la diversidad
Investigación y experiencias de innovación pedagógica inclusiva en una sociedad intercultural y en red (Dykinson), pp. 173-181
2019
-
Intercultural and community schools. learning to live together
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 13
2013
-
Mobile learning technology based on iOS devices to support students with special education needs
Computers and Education, Vol. 61, Núm. 1, pp. 77-90
2009
-
Evaluación de concordancia entre formación ofertada y las necesidades formativas en el contexto rural: análisis de la comarca de Alhama de Granada
Educación, investigación y desarrollo social: actas del XIV Congreso de Modelos de Investigación Educativa
1999
-
La triangulación y las escuelas de desarrollo profesional: una alternativa para mejorar la calidad en la formación del profesorado para atender a la diversidad
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 2, Núm. 1