Making the most of students’ reflection upon their errors in individually and collaboratively written texts to improve their learning of English as a Foreign Language

  1. Florentina Nicolás Conesa 1
  2. Raquel Criado Sánchez 1
  1. 1 Universidad de Murcia
    info

    Universidad de Murcia

    Murcia, España

    ROR https://ror.org/03p3aeb86

Actas:
XARXES-INNOVAESTIC 2020. Llibre d’actes = REDES-INNOVAESTIC 2020. Libro de actas
  1. Rosabel Roig-Vila (coord.)
  2. Jordi M. Antolí Martínez (ed. lit.)
  3. Rocío Díez Ros (ed. lit.)

Editorial: Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat d’Alacant

ISBN: 978-84-09-20651-3

Año de publicación: 2020

Páginas: 71-72

Congreso: XVIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria- REDES 2020 y IV Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC- INNOVAESTIC 2020

Tipo: Aportación congreso