Departamento
Filología Inglesa
Publicacións (53) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2020
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"How real is i?": Gender and Poetics in ruth weiss
Ruth weiss: Beat Poetry, Jazz, Art (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 67-80
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<th> versus <þ>: Latin-based influences and social awareness in the paston letters
The Multilingual Origins of Standard English (De Gruyter), pp. 215-237
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An ISLA perspective on L2 learning through writing: Implications for future research agendas
Language Learning and Language Teaching (John Benjamins Publishing Company), pp. 335-355
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Análisis y herramientas para la detección de plagio aplicadas a la tesis de Pedro Sánchez.
Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 39
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Authentic speech from historical records in pronunciation instruction
Innovación docente e investigación en arte y humanidades: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 409-420
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Cine y sexopolítica
Brumaria
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Communities of practice, proto-standardisation and spelling focusing in the Stonor letters
The Multilingual Origins of Standard English (De Gruyter), pp. 443-466
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Comunidad de aprendizaje y enseñanza de la lengua
Aproximación periodística y educomunicativa al fenómeno de las redes sociales (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 573-582
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Cowboys, Outlaws, Ghouls and Spacefarers: The American Frontier within and without the United States
DiGRA 2020 - Proceedings of the 2020 DiGRA International Conference: Play Everywhere
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Detección y corrección automática en textos especializados: análisis de patrones de errores en un corpus del dominio médico
Actas III Congreso Internacional de Lingüística Computacional y de Corpus - CILCC 2020 y V Workshop en Procesamiento Automatizado de Textos y Corpus - WoPATeC 2020. Universidad de Antioquia, Medellín, 21-23 octubre de 2020.: Libro de resumenes
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Effects of task repetition with the aid of direct and indirect written corrective feedback: A longitudinal study in an out-of-school context
Language Learning and Language Teaching (John Benjamins Publishing Company), pp. 145-181
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El lenguaje inclusivo, parte de la ética profesional de la traducción: el papel liberador de la lenguaen la creación de un mundo más justo
MariCorners: estudios Interdisciplinares LGTBIQ+
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Enaction through Co-speech Gesture: The rhetorical handing of the mental timeline
Zeitschrift fur Anglistik und Amerikanistik, Vol. 68, Núm. 4, pp. 411-431
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Fighting over Shakespeare: Commemorating the 1916 Tercentenary in Wartime
Shakespeare and His Biographical Afterlives (Berghahn Books), pp. 68-93
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Gearing Time Toward Musical Creativity: Conceptual Integration and Material Anchoring in Xenakis’ Psappha
Frontiers in Psychology, Vol. 11
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Gender, Ideology and Conceptual Metaphors: Women and the Source Domain of the Hunt
Complutense Journal of English Studies, Núm. 28, pp. 203-218
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Gesturing in the wild: Evidence for a flexible mental timeline
Review of Cognitive Linguistics, Vol. 18, Núm. 2, pp. 289-315
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Iconicity and systematicity in phonaesthemes: A cross-linguistic study
Cognitive Linguistics, Vol. 31, Núm. 3, pp. 515-548
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Innovación en la enseñanza de la pronunciación inglesa en la formación universitaria
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
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Introduction. phraseology: What lies ahead
Teaching and learning phraseology in the XXI century: Phraseologie lehren und lernen im 21. Jahrhundert (Verlag Peter Lang AG), pp. 9-15