Publicacions (53) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2020

  1. "How real is i?": Gender and Poetics in ruth weiss

    Ruth weiss: Beat Poetry, Jazz, Art (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 67-80

  2. <th> versus <þ>: Latin-based influences and social awareness in the paston letters

    The Multilingual Origins of Standard English (De Gruyter), pp. 215-237

  3. An ISLA perspective on L2 learning through writing: Implications for future research agendas

    Language Learning and Language Teaching (John Benjamins Publishing Company), pp. 335-355

  4. Análisis y herramientas para la detección de plagio aplicadas a la tesis de Pedro Sánchez.

    Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 39

  5. Authentic speech from historical records in pronunciation instruction

    Innovación docente e investigación en arte y humanidades: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 409-420

  6. Cine y sexopolítica

    Brumaria

  7. Communities of practice, proto-standardisation and spelling focusing in the Stonor letters

    The Multilingual Origins of Standard English (De Gruyter), pp. 443-466

  8. Comunidad de aprendizaje y enseñanza de la lengua

    Aproximación periodística y educomunicativa al fenómeno de las redes sociales (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 573-582

  9. Cowboys, Outlaws, Ghouls and Spacefarers: The American Frontier within and without the United States

    DiGRA 2020 - Proceedings of the 2020 DiGRA International Conference: Play Everywhere

  10. Detección y corrección automática en textos especializados: análisis de patrones de errores en un corpus del dominio médico

    Actas III Congreso Internacional de Lingüística Computacional y de Corpus - CILCC 2020 y V Workshop en Procesamiento Automatizado de Textos y Corpus - WoPATeC 2020. Universidad de Antioquia, Medellín, 21-23 octubre de 2020.: Libro de resumenes

  11. Effects of task repetition with the aid of direct and indirect written corrective feedback: A longitudinal study in an out-of-school context

    Language Learning and Language Teaching (John Benjamins Publishing Company), pp. 145-181

  12. El lenguaje inclusivo, parte de la ética profesional de la traducción: el papel liberador de la lenguaen la creación de un mundo más justo

    MariCorners: estudios Interdisciplinares LGTBIQ+

  13. Enaction through Co-speech Gesture: The rhetorical handing of the mental timeline

    Zeitschrift fur Anglistik und Amerikanistik, Vol. 68, Núm. 4, pp. 411-431

  14. Fighting over Shakespeare: Commemorating the 1916 Tercentenary in Wartime

    Shakespeare and His Biographical Afterlives (Berghahn Books), pp. 68-93

  15. Gearing Time Toward Musical Creativity: Conceptual Integration and Material Anchoring in Xenakis’ Psappha

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  16. Gender, Ideology and Conceptual Metaphors: Women and the Source Domain of the Hunt

    Complutense Journal of English Studies, Núm. 28, pp. 203-218

  17. Gesturing in the wild: Evidence for a flexible mental timeline

    Review of Cognitive Linguistics, Vol. 18, Núm. 2, pp. 289-315

  18. Iconicity and systematicity in phonaesthemes: A cross-linguistic study

    Cognitive Linguistics, Vol. 31, Núm. 3, pp. 515-548

  19. Innovación en la enseñanza de la pronunciación inglesa en la formación universitaria

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  20. Introduction. phraseology: What lies ahead

    Teaching and learning phraseology in the XXI century: Phraseologie lehren und lernen im 21. Jahrhundert (Verlag Peter Lang AG), pp. 9-15