Publicaciones (180) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. A new portable application for automatic segmentation of plants in agriculture

    Agricultural Water Management, Vol. 183, pp. 146-157

  2. A preliminary study of cognitive-behavioral family-based treatment versus parent training for young children with obsessive-compulsive disorder

    Journal of Affective Disorders, Vol. 208, pp. 265-271

  3. A reliability generalization meta-analysis of the padua inventory of obsessions and compulsions

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 20

  4. A systematic review and meta-analysis of the effects of flavanol-containing tea, cocoa and apple products on body composition and blood lipids: Exploring the factors responsible for variability in their efficacy

    Nutrients, Vol. 9, Núm. 7

  5. Absentismo laboral

    Ergonomía y psicosociología aplicada a la prevención de riesgos laborales (Universidad de Oviedo), pp. 607-636

  6. Acoso psicológico en el trabajo

    Ergonomía y psicosociología aplicada a la prevención de riesgos laborales (Universidad de Oviedo), pp. 465-486

  7. Adaptación del plan de atención a la diversidad al alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo

    Pautas de intervención profesional en educación (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 16-35

  8. Adaptation into European Spanish of the Automated Working Memory Test Battery (AWMA)

    Anales de psicología, Vol. 33, Núm. 1, pp. 188-195

  9. Analysis of categorical moderators in mixed-effects meta-analysis: Consequences of using pooled versus separate estimates of the residual between-studies variances

    British Journal of Mathematical and Statistical Psychology, Vol. 70, Núm. 3, pp. 439-456

  10. Análisis comparativo de la satisfacción del alumnado con su profesorado mediante ítems directos e indirectos: ¿indulgencia, cortesía o recelo?

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES

  11. Análisis de la relación educativa desde la pedagogía de la alteridad

    La educación ante los retos de una nueva ciudadanía: actas del XIV Congreso Internacional de Teoría de la Educación

  12. Análisis de la relación entre apoyo social y lesiones en futbolistas federados

    Acción psicológica, Vol. 14, Núm. 1, pp. 57-64

  13. Análisis de moderadores categóricos en metaanálisis: Una comparación entre la prueba QB estándar y la prueba F de Knapp y Hartung

    III Jornadas Doctorales Escuela Internacional de Doctorado de la Universidad de Murcia (EIDUM)

  14. Análisis e innovación de los procesos de evaluación del Trabajo Fin de Máster

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 482-490

  15. Aproximación al concepto de dislexia y abordaje psicopedagógico

    Pautas de intervención profesional en educación (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 56-70

  16. Are people with chronic low back pain meeting the physical activity guidelines? A co-twin control study

    Spine Journal, Vol. 17, Núm. 6, pp. 845-854

  17. Assessing meta-regression methods for examining moderator relationships with dependent effect sizes: A Monte Carlo simulation

    Research Synthesis Methods, Vol. 8, Núm. 4, pp. 435-450

  18. Association Between Psychotic Experiences and Subsequent Suicidal Thoughts and Behaviors: A Cross-National Analysis From the World Health Organization World Mental Health Surveys

    JAMA psychiatry, Vol. 74, Núm. 11, pp. 1136-1144

  19. Association between birthweight and later body mass index: An individual-based pooled analysis of 27 twin cohorts participating in the CODATwins project

    International Journal of Epidemiology, Vol. 46, Núm. 5, pp. 1488-1498

  20. Association of DSM-IV posttraumatic stress disorder with traumatic experience type and history in the World Health Organization World Mental Health surveys

    JAMA Psychiatry, Vol. 74, Núm. 3, pp. 270-281