Centro académico
Facultad de Psicología y Logopedia
Publicaciones (180) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
A new portable application for automatic segmentation of plants in agriculture
Agricultural Water Management, Vol. 183, pp. 146-157
-
A preliminary study of cognitive-behavioral family-based treatment versus parent training for young children with obsessive-compulsive disorder
Journal of Affective Disorders, Vol. 208, pp. 265-271
-
A reliability generalization meta-analysis of the padua inventory of obsessions and compulsions
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 20
-
A systematic review and meta-analysis of the effects of flavanol-containing tea, cocoa and apple products on body composition and blood lipids: Exploring the factors responsible for variability in their efficacy
Nutrients, Vol. 9, Núm. 7
-
Absentismo laboral
Ergonomía y psicosociología aplicada a la prevención de riesgos laborales (Universidad de Oviedo), pp. 607-636
-
Acoso psicológico en el trabajo
Ergonomía y psicosociología aplicada a la prevención de riesgos laborales (Universidad de Oviedo), pp. 465-486
-
Adaptación del plan de atención a la diversidad al alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo
Pautas de intervención profesional en educación (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 16-35
-
Adaptation into European Spanish of the Automated Working Memory Test Battery (AWMA)
Anales de psicología, Vol. 33, Núm. 1, pp. 188-195
-
Analysis of categorical moderators in mixed-effects meta-analysis: Consequences of using pooled versus separate estimates of the residual between-studies variances
British Journal of Mathematical and Statistical Psychology, Vol. 70, Núm. 3, pp. 439-456
-
Análisis comparativo de la satisfacción del alumnado con su profesorado mediante ítems directos e indirectos: ¿indulgencia, cortesía o recelo?
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES
-
Análisis de la relación educativa desde la pedagogía de la alteridad
La educación ante los retos de una nueva ciudadanía: actas del XIV Congreso Internacional de Teoría de la Educación
-
Análisis de la relación entre apoyo social y lesiones en futbolistas federados
Acción psicológica, Vol. 14, Núm. 1, pp. 57-64
-
Análisis de moderadores categóricos en metaanálisis: Una comparación entre la prueba QB estándar y la prueba F de Knapp y Hartung
III Jornadas Doctorales Escuela Internacional de Doctorado de la Universidad de Murcia (EIDUM)
-
Análisis e innovación de los procesos de evaluación del Trabajo Fin de Máster
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 482-490
-
Aproximación al concepto de dislexia y abordaje psicopedagógico
Pautas de intervención profesional en educación (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 56-70
-
Are people with chronic low back pain meeting the physical activity guidelines? A co-twin control study
Spine Journal, Vol. 17, Núm. 6, pp. 845-854
-
Assessing meta-regression methods for examining moderator relationships with dependent effect sizes: A Monte Carlo simulation
Research Synthesis Methods, Vol. 8, Núm. 4, pp. 435-450
-
Association Between Psychotic Experiences and Subsequent Suicidal Thoughts and Behaviors: A Cross-National Analysis From the World Health Organization World Mental Health Surveys
JAMA psychiatry, Vol. 74, Núm. 11, pp. 1136-1144
-
Association between birthweight and later body mass index: An individual-based pooled analysis of 27 twin cohorts participating in the CODATwins project
International Journal of Epidemiology, Vol. 46, Núm. 5, pp. 1488-1498
-
Association of DSM-IV posttraumatic stress disorder with traumatic experience type and history in the World Health Organization World Mental Health surveys
JAMA Psychiatry, Vol. 74, Núm. 3, pp. 270-281