Facultad de Derecho
Zentro akademikoa
Anastasia
Téllez Infantes
Anastasia Téllez Infantes-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (10)
2024
-
How the professional identity of teaching and research staff is formed at the Spanish university
The Development of Professional Identity in Higher Education: Continuing and Advancing Professionalism (Taylor and Francis), pp. 47-60
2022
-
Development of the Pre-Professional Identity of Vocational Students during Their Training through a Program Based on OER-Enabled Pedagogy and an Online Community of Practice
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 1
-
Efectos de la práctica de mindfulness en el cuidado y bienestar de sus practicantes: Un aporte etnográfico durante la sindemia del SARS-COV-2
Cultura de los cuidados: Revista de Enfermería y Humanidades, Núm. 64, pp. 176-187
-
Health and Mindfulness during the Syndemic of SARS-CoV-2: An Ethnographic Study
Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 4
-
Mindfulness in Health Education: From Physical to Virtual Presence during the Pandemic, an Anthropological Study in Spain
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 5
-
Social Sustainability and School Segregation in the Region of Murcia (Spain)
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 3
2021
-
Conflicts and sustainability of coexistence in secondary education: An ethnographic study in spain
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 21
2016
-
5.- Sobre la dificultad de detectar el sexismo a la hora de aplicar las políticas públicas y los planes de igualdad
Las Políticas Públicas de Igualdad: una visión calidoscópica (Universidad Miguel Hernández de Elche)
-
La legislación interna de los partidos políticos en España y medidas en pro de la igualdad de género
Perspectivas interdisciplinares en el estudio de la cultura y la sociedad (Universidad Miguel Hernández de Elche), pp. 81-112
-
Mujeres en los gobiernos locales (1979-2015): una aproximación a la realidad en la provincia de Alicante
Cuestiones de género: de la igualdad y la diferencia, Núm. 11, pp. 97-114