Miguel
Hernandez Espallardo
Catedraticos de Universidad
Maria Elena
Delgado Ballester
Catedraticos de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Maria Elena Delgado Ballester (6)
2014
-
Store image influences in consumers’ perceptions of store brands: The moderating role of value consciousness
European Journal of Marketing, Vol. 48, pp. 1850-1869
2009
-
Product innovation in small manufacturers, market orientation and the industrýs five competitive forces
European Journal of Innovation Management, Vol. 12, Núm. 4, pp. 470-491
2008
-
Building online brands through brand alliances in internet
European Journal of Marketing, Vol. 42, Núm. 9-10, pp. 954-976
-
Effect of brand associations on consumer reactions to unknown on-line brands
International Journal of Electronic Commerce, Vol. 12, Núm. 3, pp. 81-113
2001
-
Elección del lugar de compra de medicamentos y parafarmacia
Distribución y consumo, Año 11, Núm. 59, pp. 92-99
-
Estudio sobre el comprador de productos farmacéuticos y elección del lugar de compra.
Investigación y marketing, Núm. 73, pp. 55-61