Jesualdo Tomas
Fernandez Breis
Catedraticos de Universidad
Angel
Esteban Gil
Asociado a Tiempo Parcial
Publicaciones en las que colabora con Angel Esteban Gil (13)
2021
-
Exhaled volatilome analysis as a useful tool to discriminate asthma with other coexisting atopic diseases in women of childbearing age
Scientific Reports, Vol. 11, Núm. 1
2019
2018
-
Personalización de planes de formación y evaluación para profesionales
Aplicaciones de las nuevas tecnologías a la formación en el ámbito de la salud (Dykinson), pp. 133-154
-
Tecnologías para el modelado, procesamiento y gestión de conocimiento
XVIII Conferencia de la Asociación Española para la Inteligencia Artificial (CAEPIA 2018): avances en Inteligencia Artificial. 23-26 de octubre de 2018 Granada, España
2017
-
Analysis and visualization of disease courses in a semantically-enabled cancer registry
Journal of Biomedical Semantics, Vol. 8, Núm. 1
2016
-
Case report form based on semantic web technologies
CEUR Workshop Proceedings
2014
-
Analysis and visualization of disease courses in a semantic enabled cancer registry
CEUR Workshop Proceedings
2013
-
A social-empowered platform for gathering semantic information
Communications in Computer and Information Science
-
Leveraging electronic healthcare record standards and semantic web technologies for the identification of patient cohorts
Journal of the American Medical Informatics Association, Vol. 20, Núm. E2
2012
-
Capítulo 6. Web Semántica para la recomendación de contenidos personalizados y el diseño de cursos a la carta
Web semántica: aplicaciones prácticas para la educación (Dykinson), pp. 193-216
-
SocialBROKER: A collaborative social space for gathering semantically-enhanced financial information
Expert Systems with Applications, Vol. 39, Núm. 10, pp. 9715-9722
2010
-
An extension of the OeLE platform for generating semantic feedback for students and teachers
Procedia - Social and Behavioral Sciences
2009
-
Semantic enrichment of SCORM metadata for efficient management of educative contents
Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 1, Núm. 1, pp. 927-932