Ireki ditzagun gure ikasgeletako ateakberdinen arteko behaketa, irakasleen garapen profesionalerako estrategia

  1. Fernández Torres, Ana 1
  2. Sánchez Tornel. María 2
  1. 1 EOI San Javier (Murcia)
  2. 2 EOI Murcia
Revista:
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria

ISSN: 1136-5714 2530-3287

Ano de publicación: 2024

Ano: 42

Número: 103

Tipo: Artigo

DOI: 10.54512/HVDD1369 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria

Resumo

Artikulu honen bidez, berdinek elkarri behatzea zenbateraino den erabilgarria ulertaraztea da gure asmoa, irakasleen garapen profesionalerako oso tresna ona izan baitateke. Gainera, ikusarazi nahi dugu esperientzia txikiak ere oso aberasgarriak izan daitezkeela. Lehenik eta behin, gure esperientzia (Murtziako Hizkuntza Eskola Ofizialekoa) zein esparru teorikotan oinarritu den azalduko dugu; berdinen arteko behaketatik eta praktika gogoetatsutik abiatu da, irakasleen garapen profesionalerako funtsezko osagaiak baitira. Ondoren, gure esperientzia deskribatuko dugu; horretarako, jarraitutako prozesuak eta erabilitako tresnak luze-zabal azalduko ditugu. Bukatzeko, mintegiaren emaitza aurkeztuko dugu: mintegian parte hartu duen irakasle-taldeak egindako behaketa-eskuliburua. Azkenik, jarraibide batzuk emango ditugu, gure esperientziaren arabera antzeko proiektu bat edozein erakunde hezitzailetan gauzatzeko.