Las acciones de comunicación, la web 2.0 y la actividad promocional

  1. Sendra García, Javier 1
  2. Tejerina Arreal, María 2
  3. García Guardia, Mª Luisa 1
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid
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    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

  2. 2 Universidad de Murcia
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    Universidad de Murcia

    Murcia, España

    ROR https://ror.org/03p3aeb86

Revista:
Historia y comunicación social

ISSN: 1137-0734

Ano de publicación: 2014

Título do exemplar: La comunicación en la profesión y en la universidad de hoy

Volume: 19

Número: 3

Páxinas: 439-454

Tipo: Artigo

DOI: 10.5209/REV_HICS.2014.V19.45145 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

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Resumo

This research addresses an understudied area of knowledge in Academia: the communication actions, Web 2.0 and promotional activities. All these areas have been widely studied separately, but the relationships between them has not been addressed so extensively and from a global perspective.

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