
Fernando
Gimeno Arias
Asociado a Tiempo Parcial
Publications (4) Fernando Gimeno Arias publications
filter_list
Marketing
2023
-
From trust and dependence commitment to B2B engagement: An empirical analysis of inter-organizational cooperation in FMCG
Electronic Research Archive, Vol. 31, Núm. 12, pp. 7511-7543
-
The Reference Group as Antecedent of Gray Market Participation: An Empirical Analysis
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 30, Núm. 1, pp. 45-61
-
Using PLS-SEM for assessing negative impact and cooperation as antecedents of gray market in FMCG supply chains: an analysis on Spanish wholesale distributors
International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Vol. 53, Núm. 7-8, pp. 718-742
2013
-
La participación del distribuidor oficial en los canales de distribución paralelos: una explicación a partir de la teoría de los grupos de referencia
Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing (KRK), pp. 61-75